HR-analytiikka antaa organisaatioille syvällistä ymmärrystä henkilöstöstään. People Analytics -ratkaisuilla parannetaan rekrytointia, työhyvinvointia ja henkilöstön kehittämistä tiedon avulla.
Avainsanat: HR-analytiikka, People Analytics, henkilöstöraportointi, työhyvinvointi analytiikka
Data Clinicin HR-analytiikka asiantuntijat rakentavat henkilöstödatan pohjalta kattavia HR dashboardeja ja henkilöstöraportteja. Yhdistämme henkilöstöjärjestelmien dataa työaikaseurantaan, suorituskykyyn ja työhyvinvointimittareihin modernien analytiikkaratkaisujen avulla.
Modernilla HR-analytiikalla organisaatiosi saa henkilöstötunnuslukujen reaaliaikaisen seurannan ja työhyvinvointi- sekä sitoutumisanalyysit. People Analytics auttaa rekrytoinnin tehokkuuden mittaamisessa ja henkilöstön poistuman ennakoinnissa.
Perinteiset henkilöstöraportit Excel-taulukoissa ovat hitaita ja virhealttiita. Rakennamme interaktiivisia HR dashboardeja, jotka yhdistävät henkilöstöhallinnon järjestelmät, työaikaseurannan ja työhyvinvointimittarit reaaliaikaisiksi näkymiksi.
People Analytics -ratkaisumme auttavat HR-johtoa tekemään dataan perustuvia päätöksiä henkilöstöstrategiasta. Henkilöstöanalytiikka paljastaa trendejä ja malleja, jotka eivät ole näkyvissä perinteisissä raporteissa.
Työhyvinvointi analytiikka yhdistää kyselytutkimuksia, sairauspoissaoloja ja työaikaseurantaa kokonaisvaltaiseksi kuvaksi henkilöstön hyvinvoinnista. Tunnistamme varhaisia varoitusmerkkejä ja autamme ennaltaehkäisemään työuupumusta datan avulla.
HR-analytiikka mahdollistaa henkilöstöjohtamisen muuttamisen reaktiivisesta proaktiiviseksi. People Analytics -työkaluilla voidaan ennakoida henkilöstön tarpeita ja optimoida työhyvinvointia organisaatiossa.
Lue lisää viimeaikaisista projekteistamme
Ota yhteyttä ja kerromme mielellämme enemmän palveluistamme ja tekemästämme työstä.
Yhteystiedot
+358 50 551 9293
Osoite
Siltasaarenkatu 12 C, 8. kerros
00530 Helsinki
Laskutus
© 2025 Data Clinic Oy
Näkemystä datasi hyödyntämiseen
© 2025 Data Clinic Oy
Tämä sivusto käyttää evästeitä palveluiden toimittamisessa, käyttäjäkokemuksen parantamisessa ja liikenteen analysoinnissa